nedjelja, 12. srpnja 2015.

INTERVJU SA HAMMER AND TONGS

Hammer and Tongs - tour and promotions,  gledajući najave koncerata ove  tako i koncerte proteklih godina,
dosta turneja, koncerata i festivala,  ne samo na teritoriji bivše nam države, nego i šire, odradila je upravo ova agencija.
Od festivala ''Heavy Day Fest'', ''Hell Over Eslingen'' (Njemačka), ''Total War Fest''  ( Mađarska ),''United Metal Festival'' (Srbija ), i ''Da Fest'' ( Srbija ).

Neki od bendova koji su ukazali povjerenje agenciji Hammer and Tongs su: My Funeraal, Dienamic, Chronosphere, Satarial (2 turneje), Angelseed, Galadriel, Golgota, Throne of Malok, White Vodevil, Dead Label, Battlion i mnogi drugi.

Razgovaramo sa Božom Pardovickim.
BMU: Za početak, pozdrav i predstavite nam sebe i ono što radite?
BP: Pozdrav novom portalu, ime mi je Božo Pardovicki, rođen glavom i bradom u Vinkovcima.

BMU: Što vas je potaklo,od kud ideja da se bavite ovim poslom?
BP: Nemam pojma, znam puno bendova, puno organizatora puno ljudi, i eto ideje. Prije nekoliko godina, sa jednim sada bivšim prijateljem ,osnovao sam agenciju ''Rock Tour Agency'', naravno sve je pošlo dobro i nakon nekoliko odrađenih turneja, stvari su se zakomplicirale, ne želim u detalje. I eto nakon raskida otvaram  agenciju pod čudnim imenom ''Hammer and Tongs Tour and Promotions''.


BMU: Metal glazba, koncerti, fanovi nekad i sad?
BP: 
Čujemo priče i ono: ,,A nekad je bilo bolje, bla bla bla...'' Ma i danas je još bolje, sve nam je na dohvat ruke. Međutim, današnji ljudi seru stalno, kako nema događanja i te fore. Pa koncerti su stalno, oni piju vani pive a ne daju za upad koji je baš ono simbolika, 10-20 kuna, moramo priznati da su danas bendovi puno bolji,agresivniji i kvalitetniji.

BMU: Gledajući vaš rad, da se primjetiti da dosta festivala radite van matične države, koji je razlog?
BP: Festivali van države? Hmm, pa ne znam, vjerojatno jer smo u qurcu narod , znaš ono? Onu priču: ,,Ne možes preko mene uraditi koncert u mom klubu, ja sam ovdje i tata i mata.'' Pa sve festivale i radimo van države, Češka, Mađarska, Poljska..

BMU: ''Hazardous Open Air'' , veliki festival.  Nakon svega što se dešavalo sa festivalom u Zadru?
BP:
Hazardous? Hm, to će biti nadamo se početak nečega što će postati sve bolje i bolje. Zadar je imao svoje mane, one koje sam spomenuo u prethodnom odgovoru, Šibenik je pocetak nečeg' što je dobro, naravno tu je suradnja nekoliko agencija

BMU: Primjetio sam nakon objavljivanja datuma ovog festivala u Šibeniku i nakon objave Line-up liste da je ubrzo nakon toga objavljeno da se jedan festival održava i u Zagrebu?
BP:  Festival u Zagrebu je zanimljiv to što se dešava isti dan kad i naš, al' to je tradicija kod nas: ,,Idemo utjerat jedni drugima.'' Ako ništa makar su mogli koju poruku poslati takoj situaciji. Ipak smo mi Balkanci.


BMU: Šta mislite, zašto dva festivala, isti mjesec,  isti dan?
BP:
Pa vjerojatno je to prestiž, čiji će biti bolji, čude me neke osobe koje su znale za to,  pa mi nisu rekle. Hvala im na tome,ja im želim puno uspjeha. Al isto tako te neke osobe, uvijek postavljaju ono pitanje: ,,Ej mozes li mi pomoći?'' Naravno uslugu nikad neće vratiti, neću imenovat te neke ljude, sretno im.

BMU: Tko sve učestvuje u organizaciji ovoga festivala u Šibeniku, koja su vaša očekivanja?
BP: Prije svega, učestvuju  prijatelji s kojima surađujemo. To su ''Stage 2 Stage'', Sound by Zlays, i naravno pokretači incijative. Blackout iz Šibenika. Moram napomenuti Metal Jacket Magazine ( proviriš iz drveta oni su tu uvijek i to cijenimo) tu su da vam pomognu sa recenzjama i vijestima.


BMU: Primjetno je da je posjećenost na metal koncertima slabija zadnjih godina, evo znamo kakav je bio odziv na na par zadnjih koncerata velikih imena i u Beogradu i Zagrebu?
BP: Pa ne znam, il se nema novaca il je to bunt. Mislim, da je novac u pitanju, danas studenti imaju samo za pivu i duvan, nažalost neće dati lovu za koncert, vani je to malo drugačije, bio sam na Gamma Ray u Bratislavi, dvorana do vrha popunjena, to je mentalitet kod nas...BMU: Suradnja sa agencijama van Hrvatske?
BP: Pa suradnja, to je super. Pohvalio bi agenciju Sound by Zlays, koja je odlična. Moram reći i ovo, lakše je organizirati koncert u Srbiji ,Bugarskoj... Nego u HR, mi naprimjer muku mučimo za organizirat koncert u Zagrebu, al to sam napomenuo u prethodnim odgovorima.

BMU: Koncrt Marduka u Rijeci?
PB: Marduk... Pa ono, imaš pitanje koje uvijek stoji u zraku, ponudit nekome u Zagrebu a znaš da će te odjebati odmah. Jedina je opcija Rijeka, udruga RI ROCK. Nažalost, ja sam iz malog grada,  Požege i nisam u mogućnosti to odraditi u Požegi. Znači opcija je Rijeka. Ja se nadam suradnji sa njima, i da ćemo druge, veće koncerte odraditi uspješno.

BMU: Što nas može očekivati do kraja godine, još neko iznaneđenje, neki veći bend?
BP:Pa nažalost, odbio sam do sada, 10-tak većih imena, giganata, baš zbog toga: nemogućnost održavanja koncerta u svom gradu. Jedina opcija je kod nas Zagreb ili Rijeka, znači ostaje Rijeka. Za kraj bi samo rekao,  svi ljubomorni mogu nam napuvat jaja, nadamo se dobrom odazivu za ''Hazardous Fest'', i eto... Tu smo da pomognemo mladim bendovima, da ih promoviramo, jer druge agencije u svom poslu imaju onu riječ ''promotion'', ja ih samo pitam:  Gdje promoviraju bendove, na kojim portalima, na kojim facebook stranicama, gdje?

BMU: Hvala vam na odgovorima i lijep pozdrav!
BP: Pozdrav od ekipe Hammer and Tongs!


                                                                                                                                  by: Wolf











Nema komentara:

Objavi komentar